معابر شهری به نام شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شود

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران گفت: موضوع نام‌گذاری معابر شهر به نام شهدای مدافع سلامت را در شورای ششم شهر مطرح کرده و تا اجرایی شدن پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _پنجشنبه بیست و هشتم مهرماه_ در مراسم تقدیر از منتخبان و مدال‌آوران جشنواره ورزشی نظام پرستاری تهران، اظهار کرد: از زحمات شبانه‌روزی، خالصانه و بی‌ادعای پرستاران تشکر می‌کنم و بزرگ‌ترین افتخارم این است که سال‌ها در این حوزه خدمت کرده و از نزدیک سختی‌ها و چالش‌های موجود در آن را درک کرده‌ام.

وی ادامه داد: پرستاران با رشادت‌ها و از خودگذشتی‌هایی که در ایام کرونا داشتند، نشان دادند عرصه و میدان جنگ تغییر کرده و از این جهت شهدای زیادی را در راه خدمت و سلامت شهروندان تقدیم کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر به نام شهدای مدافع سلامت، گفت: موضوع نام‌گذاری معابر شهر به نام شهدای مدافع سلامت را در شورای ششم شهر مطرح کرده و تا اجرایی شدن پیگیری خواهم کرد.

وی در خصوص جایگاه سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر در تمام سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای شهر تهران، افزود: در جلساتی که با هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری داشتم و بازدیدهایی که از فعالیت پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها داشتم در جریان خواسته‌ها و مطالبات آنها قرار گرفته و پیگیری‌های لازم را در خصوص رفع شدن مشکلات انجام شده است.

کد خبر 613467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.