فوتبال در کلاس جهانی با فرناندز پرتغالی

درخشش استثنایی ستاره پرتغالی منچستر در دیدار برابر تاتنهام باعث پیروزی شیاطین سرخ شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برونو فرناندز قبل از اثرگذاری در شب پیروزی منچستریونایتد مقابل تاتنهام در اولدترافورد، به منتقدان خود هشدار داده بود که کلاس جهانی و سطح بالا همیشگی است.

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در هفته‌های اخیر به خاطر آمارهایش مورد انتقاد قرار گرفته بود. او که نسبت به فصول گذشته کمتر در یک سوم زمین حریف بازی می‌کند، در بازی برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل نیز داد تا نشان دهد که همه چیز به تاکتیک‌های منچستر برمی‌گردد.

برونو پیش از مسابقه برابر تاتنهام در مصاحبه خود گفته بود: گاهی به من انتقاد می‌کنند که او به اندازه کافی نمی‌دود یا سطح زمین بازی را پوشش نمی‌دهد. من دوست دارم مردم آمار دویدن من در زمین مسابقه را ببینند. من همیشه جز سه بازیکن اول لیست از لحاظ میزان دوندگی هستم.

وی افزود: به عنوان یک بازیکن شماره ده، در مواقع مختلف توپ‌های زیادی به شما می‌رسد و گاهی پاس‌های شما ممکن است بسیار ریسکی باشد. مردم میزان واقعی دوندگی من یا پس گرفتن توپ را زیر نظر ندارند و فقط می‌بینند که من گل نمی‌زنم و بعد به من انتقاد می‌کنند.

ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد یادآور شد: من دوست دارم گل بزنم و بیشتر پاس گل بدهم. اما نباید همیشه فقط به این موارد توجه کرد. سطح بالای فوتبال و کلاس جهانی همیشگی است و شما یا آن را در اختیار دارید و یا ندارید. زندگی من با چالش ساخته می‌شود و من نیز باید خودم را همواره به چالش بکشم.

در غیاب هری مگوایر مصدوم، فرناندز بار دیگر بازوبند کاپیتانی تیمش را مقابل تاتنهام به بازو بست و در عملکرد تیمش نقش تعیین کننده‌ای داشت. این بازیکن ۲۸ ساله معمار حملات منچستر بود و یک گل مهم نیز برای تیمش زد.

برونو ۹ موقعیت در دیدار مقابل تاتنهام خلق کرد که بیشترین میزان خلق موقعیت در یک بازی لیگ برتر در این فصل محسوب می‌شود. فرناندز پس از نمایش درخشان در برابر تاتنهام، امیدوار است بتواند عملکرد خوبش را روز شنبه در دیدار برابر چلسی تکرار کند.

کد خبر 613462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.