تن هاگ: به حادثه رونالدو رسیدگی می‌کنم

سرمربی شیاطین سرخ در کنار تمجید از عملکرد بازیکنانش، اعلام کرد که مسئله پیش آمده با رونالدو را مدیریت می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد تأیید کرد که به حادثه عصبانیت رونالدو رونالدو قبل از پایان پیروزی دو بر صفر شیاطین سرخ مقابل تاتنهام هاتسپر رسیدگی خواهد کرد.

رونالدو پس از شروع بازی آخر هفته مقابل نیوکاسل، دومین تجربه خود به عنوان بازیکن ترکیب اصلی را در این فصل بازی او در این فصل در لیگ برتر را کسب کرد. با این حال این بازیکن پرتغالی روز چهارشنبه در بازی برابر تاتنهام به نیمکت بازگشت.

مارکوس رشفورد به همراه آنتونی و جیدون سانچو به جای او سه بازیکن تهاجمی منچستر یونایتد را تشکیل دادند و تیم تن هاگ با یکی از بهترین عملکردهای فصل خود موفق شد به راحتی اسپرز را شکست دهد. اگرچه رشفورد یک شب ناامیدکننده را پشت سر گذاشت، اما فرد و برونو فرناندز گل‌های یونایتد در مسابقه را زدند تا شیاطین سرخ در دیداری که شایستگی لازم را داشتند، سه امتیاز کسب کنند.

با این حال، پس از اینکه مشخص شد برنده ۵ توپ طلا به زمین نخواهد آمد، این برد تحت تأثیر تصاویری از راه رفتن رونالدو در تونل قبل از پایان مسابقه قرار گرفت. وقتی آمازون پرایم از تن هاگ پرسید که آیا با رونالدو در تونل برخوردی داشته، تن هاگ پاسخ داد: او آنجا بود، من او را دیده‌ام، اما با او صحبت نکردم.

سرمربی هلندی در نشست خبری پس از بازی در مورد این موضوع بیشتر توضیح داد و تاکید کرد که وضعیت را روز پنجشنبه مدیریت خواهد کرد و می‌خواهد روی نمایش "شگفت‌انگیز" بازیکنانی که در زمین حضور داشتند تمرکز کند.

تن هاگ گفت: من به مسئله رونالدو توجه نمی‌کنم. پنجشنبه به این موضوع می‌پردازم. می‌خواهم تمرکزم بر روی تیمم باشد. عملکرد هر ۱۱ بازیکن فوق‌العاده بود. البته باید صحبتم را اصلاح کنم، عملکرد بازیکنان تعویضی در کنار بازیکنان اصلی عالی بود.

وی افزود: یک بار دیگر شاهد یک بازی تیمی بودیم. آنچه که ما دیدیم، ۱۱ بازیکن بود که دفاع می‌کردند و ۱۱ بازیکن که حمله می‌کردند. من از عملکرد راضی بودم.

رونالدو از زمانی که گزارش شد می‌خواهد در تابستان منچستر را ترک کند، همواره در تلاش بوده تا شاید بتواند جایگاهی ثابت در ترکیب این تیم داشته باشد اما هیچگاه بیش از یک بازیکن نیمکت نشین نبوده است.

این ستاره ۳۷ ساله در ۱۲ بازی این فصل در تمامی رقابت‌ها تنها دو گل به ثمر رسانده و با روزهای آرمانی خود فاصله زیادی دارد. بازی چهارشنبه همچنین دومین بازی فصل بود که در آن رونالدو حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. اولین مسابقه در این فصل که رونالدو در آن حضور نداشت، شکست شش بر سه شیاطین سرخ مقابل منچسترسیتی بود.

این مهاجم پرتغالی به خروج از باشگاه در سال ۲۰۲۳ نزدیک‌تر شده است. منچستریونایتد گزینه‌ای برای تمدید قرارداد ملی پوش پرتغالی تا پایان فصل ۲۰۲۳-۲۴ روی میز دارد، اما تصور اینکه منچستر با توجه به مشکلات رونالدو در این دوره چنین بندی را فعال کند، دور از ذهن است.

تیم تن هاگ پس از غلبه بر تاتنهام در رده پنجم جدول لیگ برتر باقی مانده و تنها یک امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله دارد.

کد خبر 613451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.