یوونتوس به دنبال هافبک جوان آرسنال

معامله احتمالی میان یووه و آرسنال می‌تواند تغییری اساسی در خط میانی دو تیم ایجاد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس مایل است در ازای خرید آلبرت سامبی لوکونگا، هافبک آرسنال، وستون مک کنی را به باشگاه لندنی پیشنهاد دهد.

لوکونگا بازیکن حال حاضر آرسنال است که تابستان گذشته با مبلغی در حدود ۱۶ میلیون پوند توسط میکل آرتتا به خدمت گرفته شد. با وجود بی تجربگی، این بازیکن ۲۲ ساله در اندرلخت بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشت و سپتامبر گذشته پس از پیوستن به آرسنال در سه بازی ابتدایی این تیم در لیگ جزیره در دو بازی حضور داشت.

اگرچه لوکونگا در ابتدای دوران حضورش در آرسنال نتوانست آن طور که باید شایستگی‌هایش را ثابت کند، با این حال او رفته رفته بهتر شد و جایگاه مطمئنی در ترکیب آرسنال پیدا کرد. شروع لوکونگا در آرسنال ناامیدکننده بود اما با مصدومیت گرانیت ژاکا، او یکی از گزینه‌های اصلی آرتتا برای حضور در ترکیب اصلی شد.

هافبک سابق اندرلخت در این فصل دو بار در بازی‌های لیگ به میدان رفته اما هر زمان که تیمش در لیگ اروپا بازی می‌کند، یکی از اولین بازیکنانی است که نامش در ترکیب ابتدایی دیده می‌شود. او اعتراف کرده که از کمبود زمان بازی ناامید شد، اما می‌داند که امارات مکان مناسبی برای تحقق اهدافش است.

رسانه‌های ایتالیایی بر این باور هستند که لوکونگا مورد توجه غول سری آ، یوونتوس، قرار گرفته است. بانوی پیر گزینه‌های زیادی در خط میانی دارد در اختیار دارد و مایل است تا با یک پیشنهاد جابه‌جایی، آرسنال را وسوسه کند.

مشخص نیست که آیا آرسنال مشتاق معامله با یوونتوس بر سر لوکونگا هست یا خیر. با این وجود سران یووه در نظر دارند تا وستون مک کنی، هافبک آمریکایی خود را به عنوان بخشی از معامله به آرسنال بدهند. تیم لندنی پیش از این تلاش زیادی برای جذب مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی یوونتوس کرده بود ولی هیچگاه این انتقال نهایی نشد. یووه تاکید کرده است که قصد وارد کردن لوکاتلی به معامله را ندارد و تنها بر روی خروج مک کنی تمرکز کرده است.

مک‌کنی در این فصل به‌طور مداوم در ترکیب یوونتوس حضور داشته و زیر نظر مکس آلگری کار کرده است. با این حال، زمانی که پوگبا و یا فدریکو کیه‌زا از مصدومیت بازگردند، این بازیکن ۲۴ ساله ممکن است خود را روی نیمکت ببیند.

ارزش لوکونگا ۱۴ میلیون یورو برآورد شده است، اگرچه توپچی‌ها احتمالاً در صورت تماس یوونتوس درخواست مبلغ بیشتری خواهند کرد.

البته این اولین باری نیست که مک کنی توسط یوونتوس برای یک معامله پیشنهاد می‌شود. پیش از این باشگاه تاتنهام برای جذب این ملی پوش آمریکایی تلاش کرده بود ولی در نهایت این تیم رودریگو بنتانکور را از یووه به خدمت گرفت. ظاهراً اسپرز در ازای دریافت مک کنی، تانگی اندومبله را پیشنهاد داد، اما یووه به طرز عجیبی علاقه‌ای به این بازیکن نداشت.

کد خبر 613443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.