آمادگی ستاد مدیریت بحران برای حوادث احتمالی فصل سرد سال

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه امکانات، ادوات جانبی و ملزومات مورد نیاز عوامل اجرایی مدیریت بحران آماده است، گفت: به‌منظور تجهیز بیشتر، با تأمین اعتبار مورد نیاز، بخشی از کمبود امکانات ستاد مدیریت بحران این منطقه رفع شد.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مواجهه با بحران‌های احتمالی فصل زمستان جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و ستاد مدیریت بحران منطقه هفت برای مقابله با شرایط ناشی از تغییرات جوی، بارش‌های سیلابی، رخدادها و حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با بیان اینکه امکانات، ادوات جانبی و ملزومات مورد نیاز عوامل اجرایی مدیریت بحران آماده است، گفت: به‌منظور تجهیز بیشتر، با تأمین اعتبار مورد نیاز، بخشی از کمبود امکانات ستاد مدیریت بحران این منطقه رفع شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به آمادگی و تأمین تجهیزات، ماشین‌آلات و ادوات جانبی و ملزومات مورد نیاز عوامل اجرایی، گفت: تمهیدات لازم جهت آمادگی نیروهای انسانی و برخورداری از تجهیزات و تحت کنترل بودن امور، برای مواجه شدن با بحران‌های احتمالی توسط ستاد مدیریت بحران این منطقه انجام شده است.

وی تاکید کرد: حفظ جان تمام شهروندان برای مدیریت شهری مهم است و ستاد مدیریت بحران منطقه هفت تمام توان و تلاش خود را برای حفظ جان آن‌ها و پیشگیری از خطرات احتمالی به‌کار می‌گیرد.

کد خبر 613407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.