سیرجانی‌ها غریبه با شکست/ اولین پیروزی خراسانی‌ها مقابل گیتی‌پسند

هفته پنجم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های پاس گرگان، فولاد سیرجان، هورسان رامسر، راهیاب ملل مریوان، نیان الکترونیک خراسان، لبنیات هراز آمل و شهداب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _بیست‌وهفتم مهرماه_ با هفت دیدار در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد به پایان رسید.

تیم والیبال پاس گرگان مقابل ایفاسرام اردکان صف‌آرایی کرد که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید و با هشت امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفت. ایفاسرام اردکان هم با پنج امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان مقابل پیکان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد تا صدرنشینی خود را با ۱۴ امتیاز حفظ کند. پیکان هم با ۱۰ امتیاز به رده چهارم جدول سقوط کرد.

تیم والیبال هورسان رامسر به مصاف شهرداری گنبد رفت که با نتیجه ۳ بر دو این تیم را از پیش رو برداشت. هورسان با ۱۲ امتیاز در رده دوم جدول و شهرداری گنبد با ۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفتند.

تیم والیبال راهیاب ملل مریوان رودرروی شهرداری ارومیه به میدان رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد و با هفت امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت. شهرداری ارومیه هم بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان، میزبان گیتی‌پسند بود که با نتیجه سه بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید و نخستین پیروزی خود را در لیگ رقم زد و با چهار امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفت. گیتی‌پسند هم با چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

تیم والیبال سایپا تهران به مصاف لبنیات هراز آمل رفت که با نتیجه سه بر دو شکست خورد. سایپا با پنج امتیاز در رده نهم جدول و لبنیات هراز آمل با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفتند.

تیم والیبال شهداب یزد مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد و با هشت امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت. مس رفسنجان هم با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

در ادامه جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته پنجم را مشاهده می‌کنید:

سیرجانی‌ها، غریبه با شکست/ اولین پیروزی خراسانی‌ها مقابل گیتی پسند

کد خبر 613404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.