یادواره شهدای مهرماه بوئین‌زهرا برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا گفت: یادواره شهدای مهرماه این شهرستان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر طریقی اظهار کرد: یادواره شهدای مهرماه شهرستان بوئین‌زهرا با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم فردا پنج‌شنبه، بیست‌وهشتم مهرماه ساعت ۱۰ صبح در کوچه شهید فیروز عباس‌زاده واقع در خیابان عدل با اجرای برنامه‌های ترویجی از جمله سخنرانی و مدیحه‌سرایی برپا خواهد شد.

طریقی گفت: یادواره شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی دفاع مقدس، یادآوری جانفشانی‌های شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اهالی شهرستان بوئین‌زهرا، در طول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارائه کردند که تقدیم ۲۰ شهید در مهر ماه از جمله آنها است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا گفت: بعد از پایان این مراسم، برنامه نامگذاری خیابان عدل به نام شهید فیروز عباس‌زاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 613348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.