فرهنگ ایثار و شهادت را با اقدامات فرهنگی ترویج دهیم

استاندار خوزستان بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید اقدامات فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از جمله تهیه فیلم و سریال انجام شود.

به گزارش ایمنا، صادق خلیلیان، امروز_ چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، با اشاره به مسائل مربوط به خانواده ایثارگران و شهدا اظهار کرد: بخشی از مسائل مربوط به خانواده ایثارگران و شهدا، به اشتغال فرزندان آنها و بحث مسکن برمی‌گردد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا اقدامات و وظایف قانونی خود را انجام دهند افزود: وظیفه داریم مسائل و مشکلات مربوط خانواده ایثارگران و شهدا را باید با همه توان دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: دستگاه‌هایی که وظایف قانونی خود را در این زمینه انجام می‌دهند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت و دستگاه‌هایی که تعللی داشته‌اند، علت را توضیح دهند تا مورد پیگیری بیشتر قرار گیرد.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: عواملی که سبب پیروزی انقلاب شده است، عوامل نگهدارنده این انقلاب خواهد بود و نباید از آن دست برداشته شود.

وی در پایان تصریح کرد: باید اقدامات فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از جمله تهیه فیلم و سریال انجام شود که قرار شد جلسه‌ای مجزا با حضور هنرمندان این حوزه تشکیل شود و یک کارگروه فنی را مأمور پیگیری این برنامه قرار دادیم.

منبع: شبستان

کد خبر 613341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.