گل‌محمدی: شرایط جدول ایجاب می‌کند برای پیروزی به‌مصاف ملوان برویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که باید سه امتیاز هدف اصلی‌مان باشد؛ ملوان نیز انگیزه بالایی دارد و قطعا بازی جذابی از سمت هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل‌محمدی پس از اینکه به کنفرانس‌خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی نرسید، صحبت‌های خود، پیش از بازی را ساعاتی بعد انجام داد و اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این شهر خوب با مردمانی خوب هستم. رقابت بین پرسپولیس و ملوان همیشه جذاب بوده است، از قدیم همینطور بوده و تمامی فوتبال‌دوستان خاطرات خوبی از تقابل دو تیم دارند.

وی در ادامه افزود: باتوجه به شرایطی‌که وجود دارد و هفته دهم لیگ را پشت‌سر خواهیم گذاشت و همچنین شرایط جدول و جایگاه‌مان ایجاب می‌کند سه امتیاز اولین هدف ما در تقابل برابر ملوان بندرانزلی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در آن‌سو نیز ملوان باتوجه به اینکه در انتهای جدول حضور دارد نیازمند کسب امتیاز در جدال مقابل تیم‌ما خواهد بود، به‌نظرم تقابل این دو انگیزه باعث می‌شود فوتبال خوبی را شاهد باشیم. با فوتبالی که از ملوان در هفته‌های اخیر دیده‌ام حق این تیم اینجای جدول نیست و شایسته رتبه بهتری هستند.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: ملوان شاید مقداری آن تجربه‌ای که باید داشته باشد را هنوز کسب نکرده است، با این وجود تیم خوب و باانگیزه‌ای هستند. ما هم آماده هستیم و در روزهای گذشته سعی کرده‌ایم تمرینات خوبی را پیش از این بازی داشته باشیم؛ امیدوارم فردا شاهد یک نمایش خوب از سوی تیم خودمان باشیم و سه امتیاز بازی مقابل ملوان را کسب کنیم.

کد خبر 613326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.