برگزاری همایش مفاخر تبلیغی استان اصفهان

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با همکاری این دفتر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، همایش مفاخر تبلیغی برای چند نفر از مفاخر استان اصفهان برنامه‌ریزی و در سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قیصری با اشاره به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان متعهد شد در زمینه پشتیبانی علمی، تجارب خود از برگزاری نشست‌ها و همایش‌های ادیان توحیدی در سالیان گذشته را برای احیای دبیرخانه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قرار دهد.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در سالیان گذشته به دلیل تنوع دینی گسترده، ریشه‌دار و دغدغه‌ای که از طرف اندیشمندان اسلامی و دیگر ادیان درباره لزوم وحدت بین آحاد جامعه وجود داشت و نیز جلوگیری از بحران معنوی در بین جوانان، سنگ بنای دبیرخانه ادیان توحیدی را پایه‌ریزی کرده بود.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک نشست صمیمی و پرسش و پاسخ بین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با طلاب، مبلغان و روحانیون شاخص استان اصفهان برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه گرفتن مجوز برای گروه‌های تبلیغی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتیدی را برای تبیین فرایند و تسهیل دریافت مجوزهای لازم معرفی خواهد کرد، گفت: این اداره کل برای ترویج امور دینی و فرهنگی اساتیدی را برای آموزش در زمینه‌های مختلف از جمله هنری و فنی در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان قرار خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قیصری تصریح کرد: با همکاری طرفین همایش مفاخر تبلیغی برای چند نفر از مفاخر استان اصفهان برنامه‌ریزی و در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه توافق شد کتاب‌های چاپ شده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که متناسب با سن جوانان است، برای کتاب خانه‌های استان در تیراژ مشخص خریداری و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شود.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: از طرف این دفتر چند نفر به عنوان بررسی‌کننده کتب حوزه دین و معارف اسلامی با شاخص‌های اعلامی معرفی خواهند شد و این دفتر اعلام آمادگی کرد که تعدادی از طلاب مجرب را برای تصدی پست رئیس اداره کانون مساجد سطح استان معرفی کند.

کد خبر 613316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.