تصویب بیانیه بهره‌وری انرژی در شورای شهر نورث‌نورفولک

شورای شهر نورث‌نورفولک به تصویب بیانیه ECO4-flex پرداخت که بهره‌وری انرژی ساکنان شهر را افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیانیه ECO4-flex نورث‌نورفولک که راه را برای شرکت‌های انرژی هموار می‌کند تا کارهای بهبود بهره‌وری انرژی اضافی را برای خانوارهای کم‌درآمد در منطقه فراهم کند، به تصویب شورای این شهر رسید. هدف اصلی ECO4-flex بهبود مسکن‌های خانوارهای کم‌درآمد و آسیب‌پذیر شهر با کم‌ترین بهره‌وری انرژی است.

شورا شروط لازم برای واجد شرایط بودن خانوارها به‌منظور مشارکت در این طرح را در وب‌سایت خود منتشر کرد و از ساکنان خواست با مراجعه به متن مذکور و سنجیدن موقعیت خود، برای برخورداری از طرح بهره‌وری انرژی خانه‌های شهر اقدام کنند.

شورای شهر اصلی‌ترین شرط لازم برای تأیید تقاضای مشارکت در این بیانیه را درآمد معرفی و اعلام کرد خانوارهایی با درآمد ناخالص کمتر از ۳۱ هزار پوند در سال، ساکنان مناطق دارای محرومیت‌های چشمگیر و خانواده‌های برخوردار از تخفیف‌های مالیاتی شورا که به‌عنوان کم‌درآمد و آسیب‌پذیر شناسایی می‌شوند، همچنین ساکنانی که شرایط سلامتی آن‌ها ممکن است با زندگی در یک خانه سرد بیشتر تحت تأثیر قرار گیرد، در اولویت پیاده‌سازی طرح مذکور قرار دارند.

عضوی شورای شهر نورث‌نورفولک ضمن اشاره به افزایش چشمگیر قبوض سوخت و انرژی و یادآوری تعهد شورا مبنی بر همکاری با شرکت‌های انرژی در راستای کمک هرچه بیشتر خانوارهای منطقه، از خانواده‌های واجد شرایط تقاضا کرد از برنامه تأمین مالی بهبود بهره‌وری انرژی استفاده و منازل خود را برای زمستان پیش رو آماده کنند.

کد خبر 613311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.