طارمی، بهترین مهاجم ماه گذشته لیگ‌برتر پرتغال

مهدی طارمی از سوی سازمان‌لیگ فوتبال پرتغال، عنوان بهترین مهاجم ماه سپتامبر لیگ‌برتر را تصاحب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال پورتو پرتغال در فصل جاری (۲۰۲۳-۲۰۲۲) به‌همراه پورتو عملکرد درخشانی در رقابت‌های سوپرلیگ و لیگ‌برتر پرتغال و همچنین لیگ‌قهرمانان اروپا از خود به‌ثبت رسانده است؛ طارمی در مجموع ۱۴ بازی موفق به زدن ۹ گل و ارسال هفت پاس‌گل شده و در کل روی ۱۶ گل تأثیرگذاری مستقیم داشته است.

مهدی طارمی، ستاره تیم‌ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو، در جدیدترین دستاورد خود، شب گذشته از سوی سازمان‌لیگ پرتغال به‌واسطه درخشش در مستطیل‌سبز، به‌عنوان بهترین مهاجم ماه‌سپتامبر لیگ این کشور انتخاب شد.

ستاره ملی‌پوش کشورمان در ماه گذشته برای پورتو در چارچوب بازی‌های لیگ‌برتر، سه گل زد و دو پاس گل داد تا پس از ثبت این آمار عالی به‌عنوان بهترین و خطرناک‌ترین مهاجم ماه پرتغال انتخاب شود.

نشریه «آبولا» پرتغال نیز واکنش جالبی به افتخارآفرینی طارمی داشت و به او لقب جدیدی داد و نوشت: مهاجم ایرانی جنجال‌ها را دریبل زد و بهترین مهاجم ماه‌سپتامبر شد. این رسانه پرتغالی در ادامه از برگشتن ورق به‌نفع ستاره ایرانی پرداخت و گفت: طارمی به‌خاطر پنالتی‌هایی که در محوطه جریمه می‌گیرد از سوی برخی از هواداران مورد انتقاد قرار گرفته بود و به او لقب «شیرجه‌زن» داده بودند، اما با این حال او همه حاشیه‌ها را کنار زد و در زمین بازی بهترین شد.

کد خبر 613275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.