آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۷ مهرماه؛ بدون فوتی و ۹ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

سیدعلی درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلاء کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز_ چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه _ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.
وی با بیان اینکه از این تعداد پنج بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۹ نفر مثبت قطعی شد که هفت نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و دو نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان بودند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، گفت: اکنون ۱۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد پنج نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.
درخشان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۸۶۵ نفر است.
وی ادامه داد: اکنون یک بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.
درخشان اظهار کرد: اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های لردگان، بروجن و خانمیرزا در وضعیت آبی، شهرستان‌های اردل، بن، سامان، شهرکرد، فارسان، کیار و کوهرنگ در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 613255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.