کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پل عابرپیاده سمنان

شهردار سمنان گفت: بزرگ‌ترین پل عابرپیاده شهر به طول ۱۲۰متر در راستای تامین ایمنی شهروندان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد امروز چهارشنبه_ بیست‌وهفتم مهرماه_ در آئین کلنگ‌زنی پل عابر پیاده شهرک روزیه با بیان اینکه این پل دارای ۱۲۰ متر طول و هفت پایه است، اظهار کرد: احداث این پل از مطالبات جدی شهروندان در راستای افزایش ایمنی برای عبورومرور است و اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه استانداری، پیگیری فراوانی جهت احداث این پل داشته‌اند.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تا دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان تصریح کرد: احداث پل شهرک روزیه از جمله مواردی بوده است که شهروندان در جریان دیدارهای مردمی بارها درخواست احداث آن را داشتند و امروز کلنگ اجرای این پروژه به زمین زده شد تا شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک علاوه بر احداث پل و انجام دیگر پروژه‌ها در این شهرک، طرح نهضت ملی مسکن نیز اجرایی می‌شود.

علی همتی، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان نیز در این مراسم، تاکید کرد: شهرک روزیه به دلیل حرکت در مسیر توسعه، افزایش جمعیت و ساخت ساز، نیازمند خدماتی همچون ایستگاه پلیس است.

به گزارش ایمنا، آئین کلنگ‌زنی پل عابر پیاده شهرک روزیه سمنان به عنوان بزرگ‌ترین پل عابر پیاده در راستای افزایش ایمنی شهروندان با حضور استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 613180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.