هشدار جدی سرمربی نیوکاسل به سرمربی لیورپول!

پس از انتقاد یورگن کلوپ از هزینه‌های هنگفت تیم‌های متمول در بازار نقل‌وانتقالات، سرمربی نیوکاسل به او هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه سرمربی لیورپول از قدرت خرج کردن نیوکاسل انتقاد کرد، «ادی هاو» سرمربی این تیم متمول به یورگن کلوپ هشدار داد.

این سرمربی جوان پس از انتقاد کلوپ از قدرت خرج کردن تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و نیوکاسل، از باشگاه خود دفاع کرد. این مربی آلمانی با صحبت درمورد «دن اشورث» مدیر نقل و انتقالات نیوکاسل و بیان این مطلب که برخلاف قرمزها، برای متمول‌ها هیچ محدودیت و «سقف قراردادی» درباره هزینه‌ها وجود ندارد، ناراحتی خود را ابراز کرد و ادی هاو اکنون به سخنان او پاسخ داده است.

سرمربی نیوکاسل گفت: «حساب دستمزد ما بسیار کنترل شده است. در تلاش هستیم تا کارها را به روشی بسیار باثبات و کنترل شده انجام دهیم. اگرچه پول زیادی را برای جذب بازیکنان خرج کرده‌ایم، اما این اتفاق ناهماهنگ نبوده است. همه باید مراقب نظرات و نظرات خود باشند. بله، جاه‌طلبی ما برای درازمدت زیاد است، اما در کوتاه‌مدت در تلاش هستیم تا همه پیشنهادها و امکاناتی را که برای بازیکنان خود ارائه می‌دهیم، بهبود بخشیم و همچنان در حال تلاش برای رسیدن به هدف خود هستیم. تا جایگاهی که برای خود هدف‌گذاری کرده‌ایم، فاصله زیادی داریم.»

خرید بحث‌برانگیز و ۳۰۰ میلیون پوندی باشگاه نیوکاسل در سال ۲۰۲۱ توسط صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی تکمیل شد. از آن زمان، این باشگاه با جذب بازیکنانی ازجمله تریپیه، دان برن، برونو گیمارش و الکساندر ایسک، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در تیم اصلی انجام داده است.

نیوکاسل در این فصل بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر (۶ بازی) مساوی کرده، درواقع، این دومین بار است که آن‌ها از ۱۰ بازی ابتدایی خود در یک فصل لیگ، ۶ بازی را با تساوی پشت سر می‌گذارند.

تیم‌های هر دو سرمربی، روز چهارشنبه در لیگ برتر به میدان می‌روند؛ نیوکاسل در سنت جیمز پارک میزبان اورتون است و لیورپول در آن فیلد به مصاف وستهام یونایتد می‌رود.

کد خبر 613138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.