ستاره فرانسوی از مصدومیت رهایی یافت!

پل پوگبا با رهایی از مصدومیت در بخشی از تمرینات یوونتوس شرکت کرد و امیدوار است در جام جهانی قطر هم به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پل پوگبا هافبک یوونتوس پس از ریکاوری از مصدومیت زانو، به بخشی از تمرینات تیمش بازگشت. پوگبا پس از دوری طولانی از میادین فوتبال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، روز گذشته به تمرینات یوونتوس بازگشت. این هافبک در ماه جولای از منچستریونایتد به جمع بیانکونری‌ها پیوست اما پس از آن، در پیش‌فصل با این مشکل مواجه و مجبور به عمل جراحی شد.

این هافبک از زمان امضای قرارداد با یووه در تابستان، هنوز برای این تیم در هیچ دیداری به میدان نرفته اما اکنون در آستانه بازگشت به میادین است. در ابتدا قرار بود پوگبا در پایان اکتبر به تمرینات بازگردد اما حالا تصور می‌شود که او می‌تواند یک هفته دیگر برای بازی یوونتوس مقابل بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در لیست تیم باشد.

رافائلا پیمنتا، نماینده این بازیکن، بینشی از طرز فکر پوگبا در دوران نقاهتش ارائه کرده است. او به Tuttosportگفت: «پل مشتاق به بازگشت است. هدف او این است که با قدرت و با مثبت اندیشی بر مشکلات غلبه کند . چند هفته پیش بود که او به من گفت رافائلا، بس است. دیگر نمی‌خواهم به چیزی فکر کنم، من روی زانوی خود و ریکاوری تمرکز می‌کنم زیرا می‌خواهم دوباره بازی کنم و اتفاقاً هم همین کار را کرد.»

از زمان پیوستن مجدد به منچستریونایتد در آگوست ۲۰۱۶، پوگبا با آمار ۳۱۲ موقعیت خطرناک و ۳۸ پاس گل، نمایشی درخشان داشت.

یوونتوس روز چهارشنبه دوباره تمرینات خود را از سر خواهد گرفت تا برای دیدار روز جمعه سری آ مقابل امپولی آماده شود. پوگبا امیدوار است بتواند به موقع از مصدومیت رها شود و در ترکیب تیم ملی فرانسه برای جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد.

کد خبر 613133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.