مناسب‌سازی معابر توسط شورای شهر با جدیت پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر گفت: مناسب‌سازی معابر و مقابل مراکز مهم شهر پره‌سر برای تسهیل تردد جانبازان، معلولان و نابینایان توسط شورای ششم‌ شهر با جدیت پیگیری می‌شود.

رسول شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جانبازان، معلولان و نابینایان از اقشار مهم و تأثیرگذار جامعه هستند، بنابراین باید مانند سایر شهروندان تمام امکانات رفاهی در شهر برای آن‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بعضی از معابر مقابل مراکز مهم شهر پره‌سر برای تسهیل تردد جانبازان، معلولان و نابینایان با ایجاد خط عابر پیاده و رمپ مناسب‌سازی شده است اما کافی نیست، افزود: مناسب‌سازی معابر و مراکز مهم شهر پره‌سر توسط شورای ششم شهر با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر با بیان اینکه تاکنون در این شهر برنامه‌های فرهنگی و مراسمی برای تجلیل از نابینایان برگزار نشده است، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه نابینایان توسط دستگاه‌های اجرایی متولی موجب دلگرمی و شادی روحیه روشندلان می‌شود.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پره‌سر با وجود کمبود منابع مالی، در تلاش است تا با ایجاد امکانات مناسب، رفاه و آسایش را برای تمام شهروندان فراهم کند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 613105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.