محرومیت تعلیقی برای قلعه‌نویی/ الهویی از ساپینتو خیری ندید!

کمیته انضباطی رای خود را درخصوص مسابقه تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز _شنبه نهم مهرماه_ رقابت‌های هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران آغاز شد و تیم فوتبال استقلال تهران در سیرجان، گل‌گهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

در اواخر بازی «ریکاردو ساپینتو» اعتراضات شدیدی به داور بازی داشت و در نهایت با کارت‌قرمز روبه‌رو شد؛ همین مسئله خشم ساپینتو را بیشتر کرد و خاکستری بر روی آتش شد که منجر به بروز جنجال‌های ناشایست و عجیبی از سوی او شد. همچنین پس از آن ساپینتو به‌سمت نیمکت گل‌گهر رفت و با کادرفنی سیرجانی‌ها، به‌طورجدی درگیر شد، تا حدی‌که سعید الهویی و ساپینتو دست به‌یقه شدند و ساپینتو دستیار قلعه‌نویی را به‌عقب هُل داد. شخص قلعه‌نویی نیز حرکات نه‌چندان جالبی از خود نشان داد و به‌دنبال همین، جنجال ابتدا ساپینتو از سوی کمیته‌انضباطی دو جلسه محروم و ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد و امشب نیز قلعه‌نویی و ساپینتو جریمه شدند.

آرای کمیته‌انضباطی درباره باشگاه گل‌گهر و کادرفنی سیرجانی‌ها به‌شرح زیر منتشر شد:

درخصوص تخلف انتسابی گل‌گهر سیرجان مبنی‌بر داشتن هفت بازیکن اخطاری و تخلف امیر قلعه‌نویی و سعید الهوایی به ترتیب مبنی‌بر بدرفتاری و رفتار غیرورزشی، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده ازجمله گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات انتسابی به افراد فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد و استناد به مواد ۵۵ و ۵۸ و ۶۴ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه گل‌گهر سیرجان به پرداخت مبلغ ۲۶۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی و امیر قلعه‌نویی به‌مدت یک‌جلسه محرومیت از همراهی تیم که به‌مدت یک‌سال تعلیق می‌شود محکوم شد. وی باید مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه‌نقدی پرداخت کند. سعید الهویی نیز به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه‌نقدی محکوم شد.

گفتنی است رأی صادره قابل اجرا بوده و درخصوص جریمه تعیینی امیر قلعه‌نویی، ظرف مدت هفت‌روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف بوده و نسبت به سایر موارد قطعی است.

کد خبر 613079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.