اهتمام مجموعه مدیریت شهری و استان جهت بهره‌برداری از متروی قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهتمام مجموعه مدیریت استان در بهره‌برداری از قطار شهری، گفت: جلسات هفتگی این سازمان به‌صورت مستمر با حضور مدیران شهری و استانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسلامی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بررسی اساسنامه جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، اظهار کرد: در نهایت وزارت کشور باید اساسنامه و اصل ادغام این دو سازمان را بپذیرد.

وی ادامه داد: دارا بودن حداقل ۱۰ مترمربع سرانه فضای سبز شهری و وجود حداقل ۱۰۰ هکتار فضای سبز محقق شده دو پیش شرط اولیه در ادغام سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی است که این سرانه‌ها در قم بیشتر از دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: مشکلات گذشته شهرداری قم در ادغام سازمان کشتارگاه صنعتی نباید در تأسیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و ادغام سازمان زیباسازی در سازمان پارک‌ها و فضای سبز تکرار شود.

وی در خصوص وضعیت نماهای شهری و افسارگسیختگی این حوزه، خاطرنشان کرد: مبحث نماهای شهری در حوزه فعالیت‌های سازمان سیما و منظر و فضای سبز نیست و همچنان این حوزه در حیطه اختیارات معاونت شهرسازی و معماری است.

اسلامی با اشاره به اهتمام مجموعه مدیریت استان در بهره‌برداری از قطار شهری، گفت: جلسات هفتگی این سازمان به‌صورت مستمر با حضور مدیران شهری و استانی برگزار می‌شود و مجموعه مدیریت استان اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع دارند.

کد خبر 612981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.