رضایت ۷۵ درصدی شهروندان از طرح شناورسازی ساعت کاری مدارس و ادارات در پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح شناورسازی ساعت کاری مدارس و ادارات بررسی شد، اجرای این طرح هشت درصد در کاهش ترافیک موفق بوده است، هر چند که برخی از مدارس به خصوص غیرانتفاعی‌ها و ادارات آن را اجرا نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری امروز _‌سه‌شنبه بیست و ششم مهرماه_ در نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با بیان اینکه به نمایندگی از شورای اسلامی شهر در جلسه هماهنگی ترافیک استانداری شرکت کردم، اظهار کرد: این جلسه به بررسی طرح شناورسازی ساعت کاری مدارس و ادارات معطوف بود که در این جلسه گزارش‌هایی از سوی استانداری، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری ارائه شد، اجرای این طرح هشت درصد در کاهش ترافیک موفق بوده است، هر چند که برخی از مدارس به خصوص غیرانتفاعی‌ها و ادارات آن را اجرا نکردند.

وی با اشاره به اینکه تقدم و تاخر شروع فعالیت‌ها موجب کنترل ترافیک می‌شود، ادامه داد: در این جلسه اعلام کردیم که تهران بر اساس الگوی طرح جامع تمام معابر و بزرگراه‌ها به جز دو کمربندی را ایجاد کرده و از آنجایی که ظرفیت خودروها در تهران هشت برابر معابر است، تنها با برنامه‌ریزی‌های کارآمد می‌توانیم ترافیک را مهار کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار شد این طرح تا پایان آبان‌ماه اجرا شود تا اگر تمام سازمان‌ها موافق بودند، این مصوبه نهایی و به صورت دائمی اجرا شود، البته این گزارش‌ها بر اساس مقایسه ۲۰ روز اول مهرماه امسال با سال ۱۳۹۸ بود، اما نظرسنجی‌های پیامکی و حضوری از شهروندان شده بود که نشان از رضایت ۷۵ درصدی داشت.

وی افزود: پیشنهادی مبنی بر اینکه سرویس مدارس از ساعت شش تا هشت صبح از خطوط ویژه استفاده کنند، ارائه شد که این مهم مورد موافقت قرار گرفته است.

کد خبر 612937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.