عزم جدی شهرداری برای ساماندهی آبراهه‌های شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: این معاونت عزم جدی برای ریشه‌کنی مشکلات باقی‌مانده در زمینه مسدود بودن آبراهه‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا محمدیان امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ در جمع خبرنگاران بر عزم جدی این حوزه برای ریشه‌کنی بعضی مشکلات باقی‌مانده در این زمینه و مسدود بودن آبراه‌ها اشاره و اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم جهت کاهش عوارض ناشی از بارندگی از احداث پل‌های نامناسب و غیراستاندارد، تخریب یا تغییر شکل مسیر جوی‌ها و جداول خودداری کنند.

وی افزود: درحال‌حاضر عملیات نخاله‌برداری از خیابان‌های کاشانی و اقبال لاهوری آغاز و براساس اولویت و برنامه زمان‌بندی تمام نخاله‌ها از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای مالکانی که نخاله‌های خود را در سطح یا حاشیه شهر رها کرده‌اند، اخطاریه صادر کرده است.

محمدیان تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال بارش‌های پاییزی، لازم است شهروندان از ریختن زباله در مسیل‌ها و رهاسازی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه راه‌ها خودداری و در صورت مشاهده چنین اقداماتی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کنند.

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد نیز تاکید کرد: این سازمان در راستای ارائه خدمات ذاتی و سازمانی خود و به منظور رفاه حال شهروندان با جدیت و تا پیش از آغاز بارندگی‌ها، اقدامات و طرح‌های در دست اقدام را به پایان می‌رساند.

کد خبر 612924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.