مدیریت شهری با ساخت‌وسازهای غیرقانونی برخورد می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از وظایف شورای اسلامی شهر نظارت است که این مهم را از طریق ابزارهای مختلف انجام می‌دهد و به طور قطع با ساخت‌وسازهای غیرقانونی برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه_ در نودوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با بیان اینکه از سوی فرمانداری و معاونان استاندار مطرح شده است که چرا شورای اسلامی شهر و شهرداری منطقه ۱۹ در مورد ساخت‌وسازهای غیرمجاز اقدامی نمی‌کنند و توقع داشتیم قبل از ورود استانداری و فرمانداری، شهرداری وارد عمل شود و مانع ساخت‌وساز شود،، اظهار کرد: لازم است بدانیم شهردار این منطقه به‌تازگی منصوب شده است و در این راستا برنامه‌های جدی دارد، اما به طور قطع شهرداری منطقه به تنهایی توان برخورد ندارد.

وی ادامه داد: جریانات اخیر باعث شده است که عده‌ای در پناه کاهش نظارت دستگاه‌ها دست به ساخت‌وساز غیرمجاز بزنند و بهتر بود قبل از ورود معاون استاندار یا فرمانداری به موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز، شهرداری و معاونان آن در محل حاضر می‌شدند تا شهروندان بدانند نظارت بر امور و برخورد با موارد غیرقانونی در اولویت مدیریت شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از وظایف شورای اسلامی شهر نظارت است که این مهم را از طریق ابزارهای مختلف انجام می‌دهد، اضافه کرد: از همان ابتدا از شهرداری خواستیم که دسترسی اعضا را به نرم‌افزارها و سامانه‌های نظارتی فراهم کند.

وی گفت: بعد از گذشت یک سال هنوز به این سیستم‌ها دسترسی نداریم و به ناچار باید برای کوچک‌ترین اطلاعات مکاتبه کاغذی داشته باشیم، هر چند که به تازگی یک کد داده شد که با وارد کردن آن کد متوجه شدیم که تنها اطلاعات یک نفر را می‌توانیم ببینیم و این رویه نادرست است.

کد خبر 612922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.