ساخت پاسگاه در مرز اصفهان_سامان در اولویت قرار گیرد

نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: لازم است پاسگاه شوراب صغیر در محدوده مرزی شهرهای اصفهان_سامان هرچه سریع‌تر ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم مهرماه_ در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: سالیانه سه تا چهار میلیون گردشگر وارد شهرستان سامان می‌شوند و ۲۵ هزار هکتار باغ و حدود ۶۰ هزار مالک غیربومی وجود دارد، لذا نیروی انسانی که در مجموعه نیروی انتظامی شهرستان سامان فعالیت می‌کنند، جوابگوی جمعیت شناور در شهرستان نیست و ضروری است که تعداد نیروها و تجهیزات خودرویی و لجستیکی این شهرستان افزایش یابند.

وی افزود: انتظار می‌رود پاسگاه شوراب صغیر در محدوده مرزی شهرهای اصفهان‌-سامان هرچه سریع‌تر ساخته شود.

نماینده شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و استان آماده همکاری با شورای ترافیک و شورای مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی هستند.

محمود بهارلویی، نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تلاش نیروهای انتظامی قابل تقدیر است، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای گردشگر در شهرستان بن و ایجاد حیات خلوت برای برخی افراد غیربومی و بروز آسیب‌های اجتماعی در این شهر، انتظار می‌رود کلانتری بخش شیدا سریع‌تر احداث شود.

کد خبر 612918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.