بهسازی و تقویت روشنایی بوستان‌های شهری آمل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آمل از بهسازی و تقویت روشنایی پارک‌های شهری خبر داد.

حسن مهدوی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همت تلاشگران واحد اجرایی و زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، طرح بهسازی، تعویض لامپ‌های شکسته و تقویت روشنایی پارک‌های سطح شهر از پارک محله‌ای «لادن» آغاز شده و به تدریج در دیگر پارک‌های سطح شهر که نیاز به تقویت روشنایی دارد، انجام می‌شود.

وی افزود: اصلاح سیستم روشنایی و بهسازی نیمکت‌های شکسته پارک‌ها، آلاچیق‌ها، آب‌نمای میدان شهدای ششم بهمن و ۱۷ شهریور، نرده‌ها، تجهیزات ورزشی در پارک‌های محلات و رسیدگی ویژه به فضای سبز شهری به منظور رفاه حال شهروندان هنگام استفاده از پارک‌ها و فضای سبز شهری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به تدریج در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آمل خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان و رفع معضلات موجود در پارک‌های سطح شهر از جمله فضای سبز، زیباسازی و تجهیز امکانات ورزشی و بازی کودکان با جدیت در دستور کار سازمان قرار دارد.

مهدوی‌فر از ایجاد فضای سبز مناسب در اطراف پل روگذر میدان هزار سنگر آمل خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فضای سبز شهری و زیباسازی اطراف پل جدید روگذر و تازه افتتاح شده هزارسنگر، عملیات کاشت درختچه‌های زینتی از گونه‌های یاس هلندی، پیراکانتا و زرشک توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آمل انجام شد.

وی افزود: ایجاد فضای سبز میدان هزارسنگر و مسیرهای ورودی و خروجی درون و برون شهر به تدریج پس از اصلاح ساختار هندسی میدان توسط واحد فنی و اجرایی شهرداری برای ایجاد و توسعه فضای سبز تحویل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری می‌شود.

کد خبر 612892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.