سامری: اگر آمار بازی تیم‌ ما بهتر بود، می‌توانستیم پیروز شویم

سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک گفت: بازیکنان من کم تجربه هستند، اما ذوب آهن تیم بزرگی است؛ برای ذوب آهن احترام قائل هستم، اما اگر آمار بازی ما نرمال بود، می‌توانستیم با اختلاف ذوب آهن را شکست دهیم، لذا امیدوارم در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ در سالن ملت مقابل نبوغ اراک قرار گرفت که با نتیجه ۷۹ بر ۷۴ به پیروزی رسید.

حامد سامری، سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک در خصوص این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و پیش‌بینی چنین مسابقه‌ای را می‌کردیم. به عنوان تیمی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر راه پیدا کرده باید ذهنیتی روی بازیکنان ایجاد کنیم که می‌توانند تیم‌های بزرگ مانند ذوب آهن و گرگان را از پیش رو بردارند و این کار به زمان احتیاج دارد.

وی ادامه داد: در روزی بازی را واگذار کردیم که تنها ۸ درصد پرتاب سه امتیازی موفق داشتیم و این آمار فاجعه است، شاید من نتوانستم تیم را آماده کنم یا بازیکنان باور پیروزی نداشتند.

سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک با بیان اینکه آمار ضعیفی داشتیم، اما با دفاع خوب بازی را کنترل کردیم، تصریح کرد: بازیکنان من کم تجربه هستند، اما ذوب آهن تیم بزرگی است؛ برای ذوب آهن احترام قائل هستم، اما اگر آمار بازی ما نرمال بود، می‌توانستیم با اختلاف ذوب آهن را شکست دهیم، لذا امیدوارم در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.

کد خبر 612802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.