سن‌ایچ ساوه ۳ _ گیتی‌پسند ۳/ به‌نام سن‌ایچ، به‌کام مس سونگون

تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند در چارچوب هفته نهم لیگ‌برتر به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ‌برتر فوتسال ایران پس از تعطیلی دو ماهه به‌دلیل برگزاری جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا، از روز گذشته بار دیگر از سر گرفته شد و امروز نیز تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان در مهم‌ترین بازی هفته برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این جدال حساس برنده‌ای نداشت و دو تیم به تساوی سه بر سه رسیدند.

گیتی‌پسند پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ‌برتر برابر گهر زمین به پیروزی هشت بر چهار دست پیدا کرده بود و امروز برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کرد؛ سن‌ایچ نیز به‌دنبال عملکرد فوق‌العاده‌اش در فصل جاری، با یک‌امتیاز بیشتر نسبت به گیتیزن‌ها، یک حریف سخت برای میهمان به‌حساب می‌آمد.

در این دیدار، روح‌الله ایثاری (دو بار) و مهدی اسدشیر برای سن‌ایچ گل‌زنی کردند و همچنین را محمدحسین درخشانی، علی مروتی و علی‌اصغر حسن‌زاده گل‌های گیتی‌پسندی‌ها را به‌ثمر رساندند.

با توقف دو تیم در بازی حساس امروز و از دست‌رفتن سه‌امتیاز کامل، سن‌ایچ ساوه ۲۱ امتیازی و در جایگاه سوم جدول ماندنی شد؛ گیتی‌پسند اصفهان نیز با ۲۰ امتیاز در همان رده چهارم قرار گرفت؛ اگرچه سن‌ایچ برابر گیتی‌پسند ایستادگی کرد، اما مس سونگون از توقف این دو تیم بهترین استفاده را برد و با پیروزی برابر فولادزرند ایرانیان و کسب ۲۴ امتیاز، صدر جدول لیگ‌برتر را به تسخیر خود درآورد.

همچنین کراپ‌الوند ایرانیان نیز با ۲۲ امتیاز پس از ورزقانی‌ها به رده دوم رسید.

در بازی‌های هفته دهم لیگ‌برتر، ساعت ۱۶ _یک‌شنبه یکم آبان‌ماه_ سن‌ایچ ساوه در خانه پذیرای گهر زمین سیرجان خواهد بود و شاگردان محمد کشاورز در گیتی‌پسند در اصفهان برابر زندی‌بتن کلاردشت به‌میدان می‌رود.

کد خبر 612789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.