تقاطع خیابان علامه طباطبایی و بلوار چمران بازگشایی می‌شود

شهردار قیدار از بازگشایی تقاطع خیابان علامه طباطبایی و بلوار چمران در راستای شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر قیدار توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی امروز _دوشنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر قیدار توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: این املاک طی سال جاری و سال آینده به ترتیب اولویت بازگشایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از املاک مربوط به حد فاصل تقاطع خیابان علامه طباطبایی و بلوار چمران است، افزود: این اقدام با هدف تسریع در عبور و مرور، روان‌سازی و هدایت ترافیک، حل معضل گره ترافیکی، کاهش تصادفات و بی‌نظمی ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار قیدار با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای بازگشایی این معبر بیش از ۳۶ میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: این مبلغ از منابع داخلی شهرداری قیدار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بازگشایی این معبر از مطالبات مردم قیدار در سال‌های اخیر بوده است، از این رو شهرداری قیدار در راستای ایجاد رضایت‌مندی عمومی، در پروژه شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی با هدف بهبود در عبور و مرور، بازگشایی تقاطع خیابان علامه طباطبایی و بلوار چمران را در دستور کار قرار داد.

موسوی با تشریح وظایف شهرداری در شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر، لازمه تسریع امور مربوط به بازگشایی مسیرهای مربوطه را همراهی مالکان املاک واقع در طرح‌ها دانست و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای بازگشایی معابر و تملک اراضی و املاک از مردم و شهروندان تقاضا می‌شود تا در پرداخت به موقع عوارض در زیباسازی و بهبود منظر شهری مشارکت داشته باشند.

کد خبر 612787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.