جشنواره المان‌های فلزی پسته برگزار نمی‌شود

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان گفت: با توجه داوری تمام طرح‌های ارائه شده برای طراحی المان‌های فلزی پسته در جشنواره بنا به دلایل فنی و هنری طرح‌ها، این جشنواره اجرا نمی‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مجتبی میرزمانی اظهار کرد: فراخوان جشنواره المان‌های فلزی پسته با رویکرد آفرینش‌های هنری در قالب تیم‌های اجرایی برای ایجاد فضایی پویا و سازنده جهت ارتقای سواد بصری و زیبایی در شهر، توسط اداره سیما منظر شهری شهرداری ارائه شد.

وی افزود: از آنجا که المان‌ها باید در بازه زمانی و مکان مشخص شده توسط شهرداری و در انظار عمومی ساخته و پرداخته می‌شدند، اجرای این رویداد مستلزم حضور تعداد مشخص شده طرح‌ها توسط اداره سیما منظر شهری که به دلایلی شمار طرح‌های پیشنهادی به حد نصاب نرسید.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: از طرح‌های محدود پیشنهادی تعدادی خلاقیت هنری نداشت و با مبانی هنرهای تجسمی مطابق نبود، به علاوه ناهماهنگی با اصول سازه‌های حجمی جهت دید میدانی وجود داشت و برای اجرا مناسب نبود.

میرزمانی تصریح کرد: چند طرح صرفاً سطوحی را ارائه می‌داد که باید با عنصر نقش و رنگ پرداخته می‌شد، این برخورد هماهنگی لازم با فراخوان حجمی را ندارد و زیر مجموعه مبحث نقاشی و نقاشی دیواری تعریف می‌شود.

وی گفت: با توجه به موارد ذکر شده، جشنواره المان‌های فلزی پسته قابلیت اجرا شدن ندارد.

کد خبر 612768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.