منطقه ۱۵ تهران در ساماندهی معتادان متجاهر خوش درخشید

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، شهرداری منطقه ۱۵ یکی از مناطق برتر در ساماندهی معتادان متجاهر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا جاوید در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه فرصت‌ها زودگذر است، اظهار کرد: این فرصت خدمت، نعمتی گذرا و البته گران‌بها محسوب می‌شود. شهروندان و کارکنان منطقه ۱۵ از این پس ملاک و معیار و عیار شهردار جدید محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه ورود به مقوله اعتیاد و چالش‌های پیرامون آن به عنوان اقدامی دست‌نخورده و تازه، سختی‌هایی را به همراه داشت، افزود: شهرداران نواحی پای کار ایستادند و این منطقه در قرارگاه اجتماعی به عنوان یکی از مناطق خوب ما در جمع‌آوری معتادان متجاهر بود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به مانع زمانی در پروژه فاخر شهید شوشتری، تصریح کرد: این پروژه هفت درصد بار ترافیکی جنوب تهران و در مجموع ۱.۵ درصد ترافیک کل شهر تهران را مدیریت خواهد کرد تا شاهد روان‌سازی ترافیک باشیم.

وی تاکید کرد: پشتیبانی برای رفع موانع باید بر عهده شهرداری منطقه ۱۵ باشد، چرا که ممکن است به طور مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط باشد؛ باید در مسگرآباد و خاورشهر نیز فکر جدی صورت بگیرد و رفاه و آسایش آنها مورد توجه باشد.

جاوید با بیان اینکه محور امام رضا (ع) نیز باید مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: مدیریت دروازه ورودی و خروجی شهر در این محدوده یکی از وظایف شهرداری منطقه ۱۵ است، هیچ زمین بلاتکلیف مدیریت نشده نباید تا شش ماه آینده در منطقه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته، شهرداری منطقه ۱۵ یکی از مناطق برتر در ساماندهی معتادان متجاهر بود، تاکید کرد: باید بستر را برای ناامنی اجتماعی حذف کنیم؛ چرا که اراضی بایر می‌تواند منجر به آسیب‌های اجتماعی شود، البته می‌توان در این مناطق بوستان‌های محله‌ای ایجاد کرد.

کد خبر 612726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.