ستاره تیم ملی پرتغال در آستانه از دست دادن جام جهانی قطر!

دیگو ژوتا ستاره پرتغالی لیورپول در جریان بازی مقابل منچسترسیتی مصدوم شده و حالا ممکن است جام جهانی قطر را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیورپول منتظر ارزیابی بیشتر در خصوص مصدومیت دیگو ژوتا است، زیرا به نظر می‌رسد رویاهای این مهاجم برای حضور در جام جهانی از بین رفته باشد.

ژوتا در لحظات پایانی بازی در شب پیروزی یک بر صفر لیورپول مقابل منچسترسیتی در آنفیلد، زمین را با برانکارد ترک کرد. گفته می‌شود که این بازیکن ۲۵ ساله از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شده است و امروز تحت ارزیابی بیشتری از سوی کادر پزشکی قرمزها قرار خواهد گرفت.

وی بازی‌های حساس باشگاهش را از دست خواهد داد و لیورپول قرار است از هم اکنون تا ۱۲ نوامبر با هفت تیم بازی کند. ژوتا بازیکن ثابت ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال است، تیمی که از تاریخ ۲۴ نوامبر مسابقات خود را در گروه H جام جهانی قطر مقابل غنا آغاز می‌کند.

لیورپول، درحال حاضر از تیم اصلی چند مصدوم روی دستش مانده است، لوئیز دیاز تا دسامبر مصدومیتش طول می‌کشد و جوئل ماتیپ و ابراهیما کوناته هم همچنان از میادین دور خواهند بود، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین هم هنوز در این فصل در هیچ بازی‌ای شرکت نداشته‌اند. ترنت الکساندر-آرنولد، با این حال، در بازی شب گذشته به عنوان یار تعویضی، به میادین بازگشت.

این یک اتفاق تلخ برای بازیکنی خواهد بود که پس از آسیب دیدگی همسترینگ که او را برای دو ماه در ابتدای فصل از میادین دور نگه داشت، برای بازگشت به آمادگی کامل تلاش کرده بود. ژوتا ممکن است مانند فصل گذشته گلزنی نکرده باشد، اما تلاش، قدرت و هوش او به لیورپول کمک کرد تا فرم خود را دوباره بازیابی کند و مطمئناً دل یورگن کلوپ برای او دلتنگ خواهد شد.

قرمزها در روز چهارشنبه، از وستهام در آنفیلد پذیرایی می‌کنند، آنها سپس روز شنبه به ناتینگهام فارست می‌روند.

کد خبر 612708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.