ساختمان اداری منطقه ۵ طبق برنامه زمان‌بندی افتتاح می‌شود

شهردار تبریز گفت: زمان‌بندی افتتاح پروژه‌های عمرانی برای مدیریت شهری اهمیت بالایی دارد و باید تا نهم اردیبهشت‌ماه سال آینده ساختمان جدید شهرداری منطقه پنج آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در بازدید از ساختمان در دست احداث شهرداری منطقه پنج، ضمن تاکید بر تسریع عملیات عمرانی این پروژه، اظهار کرد: کف‌سازی محوطه ساختمان و حفاظت فیزیکی از تأسیسات باید در اولویت عملیات عمرانی پروژه احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه پنج قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انشعابات بنا شامل آب، برق، گاز و تلفن، همچنین فیبر نوری تا یک ماه آینده باید با تعامل و بدون نامه‌نگاری در اسرع وقت انجام شود.

شهردار تبریز ادامه داد: بعضی از نظرات کارشناسان باعث شده است تا اراضی ما تبدیل به خرابه شود و این موضوع به یکی، دو مورد محدود نیست؛ به عنوان مثال وضعیت خانه باقرخان، پشت خیابان امام (ره) در شأن تبریز نیست.

وی گفت: شأن تبریز این نیست که ما چند هکتار از اراضی را به بهانه حفظ بافت تاریخی به خرابه تبدیل کنیم، پیشنهاد ما این است که ضوابط در جوار اماکن تاریخی درجه یک را حفظ کنیم و در بحث منظر زیاد سخت‌گیری نکنیم.

کد خبر 612704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.