خوشحالی سادیو مانه از برتری لیورپول برابر منچسترسیتی!

ستاره سنگالی و سابق لیورپول از برتری این تیم برابر منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سادیو مانه از هم‌تیمی‌های سابق خود در لیورپول حمایت می‌کند تا پس از پیروزی یک‌برصفر مقابل منچسترسیتی، به اوج برگردند.

این ملی‌پوش سنگالی در تابستان با انتقالش به بایرن‌مونیخ، یک دوره شش ساله موفقیت‌آمیز را در آنفیلد به پایان رساند. او اکنون از دور، بازی‌های قرمزها را دنبال می‌کند و پس از اینکه دید شروعی بد در فصل ۲۰۲۲-۲۳ دارند، از شنیدن اینکه بازی شب گذشته خود را با تک گل محمد صلاح، برابر قهرمان لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشتند، دوباره خوشحال شد.

مانه شب گذشته در حالی که بایرن فرایبورگ را با نتیجه پنج بر صفر شکست داد، گل زد. او در پاسخ به پرسشی درمورد اتفاقات در لیورپول به خبرنگاران گفت: برای آن‌ها بسیار خوشحالم که سیتی را شکست دادند، چون توی اتوبوس بودیم نتوانستم بازی را ببینم. من به بازیکنان و مربی اعتقاد زیادی دارم، آن‌ها به اوج برمی‌گردند.

مانه در دوران حضورش در مرسی‌ساید، قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی و جام باشگاه‌های جهان شد، درحالی‌که در ۲۶۹ بازی ۱۲۰ گل به ثمر رساند و امیدوار است که یورگن کلوپ بتواند افتخارات بزرگی در فصل جاری کسب کند

پیروزی بر سیتی، قرمزها را به رده هشتم رسانده است، شش امتیاز با چهار تیم برتر بالای جدول فاصله دارد و ۱۴ امتیاز از آرسنال صدرنشین کمتر دارد. آن‌ها چهارشنبه در لیگ برتر مقابل وستهم و سپس روز شنبه هفته آینده مقابل ناتینگهام فارست قرار می‌گیرند.

کد خبر 612698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.