تابلوهای منطقه ۹ اصفهان نوسازی و بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه نوسازی و بهسازی تابلوهای ناخوانا، فرسوده و قدیمی این منطقه، گفت: تاکنون دو میلیارد ریال اعتبار برای این اقدام هزینه شده است و با توجه به گستردگی این پروژه، در بودجه سال آینده نیز ردیفی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای محله‌محور در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان، تمام تابلوهای فرسوده، ناخوانا، قدیمی یا گذرهای بدون نام، شناسایی می‌شود و مورد بهسازی و نوسازی قرار می‌گیرد.

وی افزود: عملیات نوسازی و ساماندهی تابلوهای معابر اصلی و فرعی تاکنون در محله‌های زهران، دهچی، کوهانستان، گورتان، لادان و آشنستان تعویض شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به تابلوهای شناسایی معابر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیدا کردن نشانی محله‌ها و دیگر اجزای شهر، اضافه کرد: تابلوهای تعویض شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر یا خیابان است.

وی تصریح کرد: با تلاش واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان، تاکنون دو میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است که به دلیل وسعت منطقه و تعدد تابلوها، این ساماندهی محدود به امسال نخواهد بود و در ردیف بودجه مستمر سال آینده نیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 612687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.