ایجاد گفتمان ایثارگری در سایه کار جهادی حاصل می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: هدف اصلی ما از برنامه‌های سفر شهرستانی شناخت مسائل و پاسخگویی به مشکلات، ایجاد گفتمان ایثارگری و حفظ شأن و تکریم ایثارگران است و همه این امور در راستای کار جهادی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعیدکهن‌سال در جریان بازدید از روستای چهاردانگه ساری و دیدار با خانواده‌های شهدای این روستا اظهار کرد: روستای اروست چهاردانگه ساری، پنج شهید والامقام به نام‌های «علیرضا احمدی»، «صفرعلی عالیشاه»، «عین‌الله عالیشاه»، «سلیمان معصومی» و «غلامرضا خرده‌مینا» تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: به نمایندگی از استاندار مازندران از بخش‌های مختلف روستاهای حاجی کلاً، کلاکرده و کارنام این منطقه بازدید به عمل آمد، در حاشیه این بازدید با چند ایثارگر این روستاها به صورت چهره به چهره دیدار و مشکلات آنان مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: همچنین میز خدمت بنیاد به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با سفر استاندار مازندران به منطقه برای رسیدگی به مسائل جامعه معزز ایثارگری در شهر کیاسر دایر شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: با توجه به کهولت سن والدین معظم شهدا و شرایط جسمی بعضی از ایثارگران که در مناطق دورافتاده و کوهستانی زندگی می‌کنند بر حسب وظیفه ذاتی و به عنوان یک خادم خدمت این خانواده‌های معزز می‌رسیم تا در بخش‌هایی که احساس دغدغه‌مندی دارند، احصا شود و مشکلات را حل کنیم.

کهن‌سال یادآور شد: هدف اصلی ما از برنامه‌های سفر شهرستانی شناخت مسائل و پاسخگویی به مشکلات، ایجاد گفتمان ایثارگری، حفظ شأن و تکریم ایثارگران بوده و همه این امور در راستای کار جهادی اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 612677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.