اصلاح سیستم روشنایی میدان امام خمینی(ره)

شهردار زرند گفت: عملیات فونداسیون‌ پایه روشنایی و چراغ‌های فنی میدان امام خمینی(ره) اجرا شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از زحمات تمام کارکنان تلاشگر شهرداری زرند، اظهار کرد: عملیات شن‌ریزی، تسطیح و ریگلاژ نهایی کوچه‌های شماره ۱۴ و چهار خیابان شهید عطاالله اسلامی منطقه اکبرآباد توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

وی با اشاره رفع مشکل تاریکی و ارتقای سطح روشنایی در میادین ورودی شهر، افزود: این طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت برای زیبایی هرچه بیشتر منظر شهری هنگام شب اجرا شده است.

شهردار زرند از آغاز عملیات فونداسیون پایه‌های روشنایی و چراغ‌های فنی میدان امام‌خمینی طی چند روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این اقدامات ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی میدان امام‌خمینی، شهروندان نیز از جلوه بصری زیبا و مطلوب سیمای شهری بهره‌مند می‌شوند.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: این طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت برای زیبایی هرچه بیشتر منظر شهر در شب در حال انجام است.

وی زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی از اهداف اصلی مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین کارکرد سیستم‌های روشنایی میادین ایجاد دید آسان و دقیق در هنگام شب بوده که نتیجه آن کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی عبورومرور است.

کد خبر 612670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.