رشد ۱۰۸ درصدی درخواست الکترونیکی پروانه‌های ساختمانی در اصفهان

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۴۴۶۷ درخواست صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی ثبت شده است، گفت: دراین مرحله شاهد رشد ۱۰۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان پیرامون الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه ساختمانی اظهار کرد: بر اساس رصد انجام شده در بخش مانیتورینگ معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان، شاهد رشد تعداد ثبت درخواست‌های پروانه ساختمانی و صدور آن هستیم.

وی تصریح کرد: در بخش درخواست‌های ثبت شده در گروه پروانه‌های ساختمانی در شش ماهه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۱۰۸ درصدی هستیم، همچنین تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده نیز در این مدت رشد هشت درصدی داشته است.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: تعداد درخواست‌های ثبت شده در گروه پروانه‌های ساختمانی در شش ماهه سال جاری ۴۴۶۷ مورد است که این رقم در سال گذشته ۲۱۴۹ عدد بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به الکترونیکی شدن فرایندها و افزایش سطح دسترسی شهروندان به صورت غیرحضوری و پاسخگویی ۲۴ ساعته کارکنان معاونت شهرسازی و معماری در بخش‌های مختلف به شکل حضوری، غیرحضوری و برخط، امیدواریم تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در سال جاری رشد چشمگیری نسبت به سال قبل داشته باشد.

افرادی خاطرنشان کرد: در حوزه صدور پروانه‌های ساختمانی، مناطق هشت، ۱۳،۹ و۱۰ بین مناطق پانزده‌گانه شهری، از حیث تعداد، پیشتاز بوده و بهترین عملکرد را داشته است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در راستای اجرایی شدن فرایند پروانه الکترونیکی ساختمان، واحدهای مختلفی ایفای نقش می‌کنند که شامل سازمان آتش‌نشانی، واحد درآمدها، سازمان بیمه تأمین اجتماعی، امور مهندسی و اداره کل میراث فرهنگی استان است که بهبود عملکرد این واحدها می‌تواند در کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان مؤثر باشد.

کد خبر 612668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.