شرمساری کلوپ بابت اخراج مقابل سیتی

دیدار لیورپول و منچسترسیتی اگرچه با پیروزی قرمزها به پایان رسید، اما حواشی زیادی در هر دو سمت میدان داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ۳۶۵، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پذیرفت که در جریان بازی برابر منچسترسیتی کنترلش را از دست داده و کاملاً شایسته دریافت کارت قرمز از داور مسابقه بوده است.

روز گذشته دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته فوتبال اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که مسابقه در نهایت با برتری قرمزها به پایان رسید. به‌رغم پیروزی لیورپول، حاشیه اخراج کلوپ باعث شد تا کسب سه امتیاز کمی برای این تیم تلخ شود.

داور مسابقه لیورپول و منچسترسیتی آنتونی تیلور بود. این داور در اواخر بازی در برخورد میان صلاح و برناردو سیلوا به سود لیورپول خطا نگرفت و همین مسئله اعتراض شدید کلوپ را به همراه داشت. سرمربی لیورپول سپس بر سر کمک‌داور نیز فریاد کشید تا داور تصمیم بگیرد سریعاً او را اخراج کند.

پیش از این اتفاق، پپ گواردیولا سرمربی سیتی نیز اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشت و معتقد بود گلی که «فیل فودن» به ثمر رساند، کاملاً صحیح بوده است. پپ پس از بازی گفت: این آنفیلد است، هر بار که اخیراً به اینجا می‌آیم اتفاقات زیادی رقم می‌خورد.

آنچه کلوپ به مسئولان گفته همچنان نامشخص است، اما همه می‌دانند که صحبت‌های کلوپ دلیل کافی برای اخراج به داوران داده است. کلوپ درباره صحنه درگیری با داوران گفت: کارت قرمز تقصیر من بود. من در آن لحظه بیش از حد عصبی شدم ولی فکر نمی‌کنم به کسی بی احترامی کرده باشم. من در آن لحظه کنترل خودم را از دست دادم و این خوب نیست که بهانه بیاورم.

سرمربی لیورپول ادامه داد: می‌خواهم اشاره کنم که چطور داور می‌توانست در آن صحنه سوت نزند و خطا اعلام نکند؟ چطور ممکن است؟ تیلور به بازیکنان اجازه داده بود تا در بازی آزاد باشند زیرا سعی می‌کرد تا جایی که می‌تواند سوت نزند. اما گاهی تصمیم اشتباه باعث تغییر روند بازی می‌شود.

کد خبر 612661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.