امشب در فرانسه تنها یک توپ طلا و یک بنزما حاضر است

بزرگان فوتبال جهان و فرانسه اعتقاد دارند که امشب توپ طلا به کریم بنزما می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم توپ طلا، تمام توجه‌ها به «کریم بنزما» معطوف شده است. بسیاری از کارشناسان و مربیان و بازیکنان معتقدند که بازیکن رئال‌مادرید برنده توپ طلا خواهد شد.

مراسم توپ طلا هر ساله برای انتخاب برترین بازیکن سال فوتبال جهان برگزار می‌شود و مراسم مربوط به سال ۲۰۲۲ نیز امشب در فرانسه خواهد بود. عاشقان فوتبال طی سال‌های اخیر بارها منتظر انتخاب شدن ستاره محبوب خود به عنوان برنده معتبرترین جایزه فردی فوتبال بوده‌اند، اما در مراسم پیش رو احتمالاً همه منتظر یک نام هستند!

کریم بنزما با درخشش بی‌نظیر در فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی در اروپا و رقابت‌های ملی با تیم فرانسه، شانس بسیار زیادی برای کسب توپ طلا دارد. درواقع شانس بنزما تا جایی زیاد است که کمتر کسی احتمال می‌دهد فردی غیر از او برنده شود. اگر این اتفاق بیفتد، او پنجمین فرانسوی خواهد بود که پس از کوپا، پلاتینی، پاپن و زیدان موفق به کسب این جایزه معتبر می‌شود. آخرین بار در سال ۱۹۹۸ یک بازیکن فرانسوی برنده توپ طلا شد.

در فرانسه همه احساس می‌کنند که بنزما باید توپ طلا را ببرد. «دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی فرانسه در این خصوص هیچ شکی ندارد: بدیهی است که کسب عنوان توپ طلا یک پاداش بسیار خوب خواهد بود. من برای او بسیار خوشحال خواهم شد اگر بتواند توپ طلا را ببرد.

دشان ادامه داد: او لیاقتش را دارد. به خاطر همه چیزهایی که در طول فصل با عملکردهایش در باشگاهش به دست آورده است، او به ما نیز کمک کرد تا در لیگ ملت‌ها قهرمان شویم.

سرمربی تیم ملی فرانسه، تنها فرد مطرح در فوتبال فرانسه نیست که معتقد باشد کریم شایسته دریافت این جایزه است. «ژان پیر پاپن» که در سال ۱۹۹۱ برنده توپ طلا شد، احساسی مشابه دشان دارد: فکر می‌کنم بنزما برنده خواهد بود. او شانس خوبی دارد و فکر می‌کنم او برنده توپ طلا خواهد شد. رئال‌مادرید تا حدی به لطف عملکرد او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و امروز هیچ‌کس در سطح او نیست.

کد خبر 612657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.