اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر منطقه ۵ کرج

معاون عمران منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری خیابان ششم دهقان ویلای دوم و خیابان آبان شرقی ۴۵ متری گلشهر در حال انجام است.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ساماندهی معابر مهم است و از اولویت‌های منطقه پنج شهرداری کرج به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: بیشتر معابری که در نیمه دوم سال و فصول بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شود، به طور استاندارد زیرسازی نشده است و برای پیشگیری از بروز این مشکل، در حال شناسایی این نقاط و بهسازی آن هستیم.

وی با بیان اینکه بعضی معابر سطح منطقه به دلیل فرسودگی نیازمند بهسازی است، افزود: امسال با اختصاص اعتبار مناسب و عقد قرار داد بر اساس نیاز منطقه و همچنین حمایت و همراهی مدیر منطقه و بازدیدهای متعدد وی از سطح شهر که منتج به اجرای بالاترین حجم جدول‌گذاری در طول چندین سال گذشته شده است، امیدواریم توانسته باشیم گامی در جهت توسعه منطقه برداریم و جوابگوی درخواست‌های بحق شهروندان باشیم.

معاون عمران و ترافیک منطقه پنج شهرداری کرج تصریح کرد: در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری خیابان ششم دهقان ویلای دوم و خیابان آبان شرقی ۴۵ متری گلشهر در حال انجام است و عملیات تعویض جداول فرسوده، ترمیم و بهسازی معابر سطح منطقه همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بهسازی و بازسازی معابر و جلب رضایت شهروندان، عملیات‌های عمرانی بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در معابر شهرک گل‌ها واقع در انتهای خیابان المهدی (عج) حصارک گل‌های یک تا پنج، خیابان جهانی، بلوار هوشیار، یاس یک و دو، همچنین معابر دهقان ویلای اول و دوم در برنامه‌های آینده عمران منطقه است.

کد خبر 612656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.