زیرساخت‌های عمرانی منطقه ۶ کرج تقویت می‌شود

معاون عمران منطقه شش شهرداری کرج گفت: تقویت زیرساخت‌های عمرانی این منطقه در دستور کار شهرداری است.

مهدی خوانین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در خیابان آزادگان، کوی گوهر و اصلاح هدایت آب‌های سطحی، سه منهول در این محل احداث شد.

وی افزود: در راستای هدایت آب‌های سطحی در حصارک بالا و باغستان غربی لاله پنج، عملیات لوله‌گذاری انجام شد تا بتوان در فصل بارش باران از آب‌گرفتگی در معابر و گذرگاه‌های این محدوده‌ها پیشگیری کرد.

معاون عمران منطقه شش شهرداری کرج تصریح کرد: عملیات لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های نواب صفوی و شاهین ویلا، در پی پیام‌های درخواستی شهروندان در سامانه ۱۳۷ به منظور بهسازی معابر و بهبود وضعیت تردد خودروها به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: عملیات زیرسازی خیابان شقایق به مساحت دو هزار مترمربع، جدول‌گذاری خیابان‌های امام سجاد (ع) و جوادآباد به طول ۲۰۰ متر، زیرسازی محل صدرالذکر به طول ۱۵۰۰ متر، یک‌هزار متر جدول‌گذاری خیابان نواب صفوی و جدول‌گذاری بلوار باغستان از دیگر فعالیت‌های عمرانی انجام شده توسط این منطقه طی هفته‌های اخیر است.

خوانین‌زاده خاطرنشان کرد: عملیات جدول‌گذاری خیابان سوم شرقی ۲۲ بهمن شمالی آغاز شده است و جدول‌گذاری ۱۹ خیابان قلم نیز به پایان رسیده است.

کد خبر 612652

برچسب‌ها