برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماند قم

معاون محیط‌ زیست و خدمات شهری شهردار قم با اشاره بر ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماندهای خانگی و ساختمان نسبت به برخورد با تخلفات ماده ۱۶ تأکید کرد و گفت: مشارکت شهروندان پیش‌شرط و زیرساخت اصلی خدمات‌رسانی مطلوب مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم اظهار کرد: سیاست و رویکرد کلان شهرداری قم بر منطقه محوری است و مجموعه مدیریت شهری سیاست‌گذاری کلان و نظارت بر اجرای صحیح سیاست‌ها را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان‌ها و بخش‌های مختلف شهرداری باید در کنار مناطق و نواحی بوده و نسبت به تقویت فرآیندها کمک کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار قم با اشاره به تخلفات ماده ۱۶، تصریح کرد: مسدودسازی انهار، تخلیه زباله و پسماند در شهر، تخلیه و رهاسازی نخاله‌های ساختمانی و فاضلاب از مواردی است که امکان تشکیل پرونده تخلف با آن‌ها فراهم است.

وی با تأکید بر فعالیت پرقدرت شورای حل اختلاف، گفت: فعالیت مطلوب این شورا می‌تواند بعضی از مشکلاتی که در شهر سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شود را در روند مطلوب‌تری وارد کند.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه پسماندهای خانگی و ساختمانی، گفت: مشارکت شهروندان پیش‌شرط و زیرساخت اصلی خدمات‌رسانی مطلوب مجموعه مدیریت شهری است.

کد خبر 612643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.