دیوارکشی ۴۰۰ متری منطقه ۹ در اطراف زمین‌های بایر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای اجرای ماده ۱۱۰ و بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها در سطح این منطقه، عملیات تخریب دیوارهای حادثه‌ساز و احداث دیوارهای بلوکی به مساحت ۴۰۰ مترمربع به منظور تعمیرات ضروری، رفع خطر و محصور کردن زمین‌های متروکه در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، شهرداری موظف است نسبت به زمین‌های بایر که در محدوده شهر قرار گرفته است و باعث آلودگی می‌شود، پس از صدور اخطار و ابلاغ قانون به مالک در صورت مراجعه نکردن مالک در زمان مقرر اقدام به دیوارکشی ملک کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، تدابیر مؤثر برای حفظ شهر از خطر سیل، حریق، دفع خطر از بناها، دیوارهای شکسته و آسیب‌زا برای سلامت شهروندان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۱۰ و بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها در سطح این منطقه، عملیات تخریب دیوارهای حادثه‌ساز و احداث دیوارهای بلوکی به مساحت ۴۰۰ مترمربع به منظور تعمیرات ضروری، رفع خطر و محصور کردن زمین‌های متروکه در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: اجرای این عملیات در خیابان‌های میرزاطاهر غربی و شرقی، آتشگاه، زیتون و بهشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است و این روند همچنان ادامه دارد.

قاضی‌عسگر با تاکید بر پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه، گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ متر دیوارکشی و محصورسازی به منظور جلوگیری از دپوی خاک و نخاله در زمین‌های متروکه انجام شده است.

کد خبر 612642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.