آزادسازی ۸۰۰ مترمربع زمین در راستای تعریض معابر شهر

شهردار برف‌انبار گفت: سال جاری ۸۰۰ مترمربع زمین در راستای تعریض معابر شهر آزادسازی شده است.

حمیدرضا شریعتی‌نیا در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آزادسازی اراضی در راستای تعریض معابر، اظهار کرد: سال جاری ۸۰۰ مترمربع زمین در راستای تعریض معابر شهر آزادسازی شد.

وی ضمن قدردانی از مالکان برای همکاری با شهرداری در اجرای آزادسازی‌ها، افزود: شهرداری در ازای آزادسازی‌ها با مالکان برای صدور پروانه ساختمانی رایگان موافقت کرده است.

شهردار برف‌انبار از خرید یک دستگاه خودروی دناپلاس به مبلغ ۳۹۸ میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری طی شش ماه نخست سال جاری برای تعمیر ماشین‌آلات شهرداری، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

شریعتی‌نیا اضافه کرد: دستگاه لودر شهرداری مستهلک شده است، در توان شهرداری برای نوسازی نیست و به کمک دولتی برای نوسازی ناوگان خودرویی شهرداری نیاز داریم.

وی با اشاره به مشکلات قبرستان محله خمسلو، تصریح کرد: محل دفن اموات در قبرستان محله خمسلو طی سال‌های آینده با مشکل روبه‌رو می‌شود و خواستار همکاری اداره منابع طبیعی در واگذاری زمین به شهرداری هستیم.

شهردار برف‌انبار گفت: شهرداری سال جاری در بخش مدیریت پسماند، ۱۲۰ میلیون تومان هزینه کرده است و روزانه سه تن زباله در سطح شهر توسط سه نیروی خدماتی و یک دستگاه جمع‌آوری به محل دفن زباله‌ها انتقال داده می‌شود.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه از ۲۳۲ هکتار مساحت شهر برف‌انبار، ۱۲ هکتار آن فضای سبز شهری است، افزود: شهرداری در راستای توسعه فضای سبز، ۲۰۰۰ هزار اصله نهال در فضاهای سبز سطح شهر کاشته است.

کد خبر 612599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.