طرح لوله‌گذاری در احمدآباد اجرایی می‌شود

شهردار رودسر گفت: به‌منظور رفع معضل آب‌گرفتگی در منطقه احمدآباد، طرح لوله‌گذاری به طول ۸۰۰ متر در این منطقه به‌زودی اجرا می‌شود.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بخشی از منطقه احمدآباد رودسر که در محدوده شهری و بخشی در محدوده روستایی قرار دارد، هنگام بارندگی دچار آب‌گرفتگی شدید می‌شود و مشکلاتی را برای شهروندان و روستاییان ایجاد می‌کند.

وی افزود: به منظور رفع معضل آب‌گرفتگی منطقه احمدآباد، عملیات لوله‌گذاری از نوع کاروگیت با قطر یک متر و ۲۵ سانتی‌متر و به طول ۸۰۰ متر در ضلع غربی خیابان شهدا در دستور کار شهرداری قرار دارد و به‌زودی تشریفات قانونی فراخوان عمومی آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار برگزار می‌شود.

شهردار رودسر با بیان اینکه پس از انتخاب پیمانکار واجد شرایط، اجرای این طرح در آذرماه آغاز و در بازه زمانی سه ماهه به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح بزرگ لوله‌گذاری و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی منطقه احمدآباد رودسر، حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری و ماده ۱۸ قانون برنامه و بودجه پیش‌بینی شده است.

صفایی تاکید کرد: با اجرای طرح لوله‌گذاری و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در ضلع غربی خیابان شهدا علاوه بر شهر، معضل آب‌گرفتگی بخش روستایی منطقه احمدآباد نیز رفع می‌شود.

وی گفت: با آغاز فصل پاییز و بارندگی، منهول‌ها و کانال‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر رودسر به صورت مستمر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری لایروبی و پاکسازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 612598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.