آغاز به فعالیت اعضای جدید شورای مشورتی تالار هنر اصفهان در اوایل آبان‌ماه

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آغاز به فعالیت اعضای جدید شورای مشورتی تالار هنر (دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان) در اوایل آبان‌ماه خبر داد.

علی عطریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان دارای چند شورا است که در بخش نمایش دارای دو شورای نمایش خیابانی و آثار صحنه‌ای است.

وی افزود: شورای مشورتی آثار صحنه‌ای (تالار هنر) آثار نمایشی که قرار است در شهر اصفهان اجرا داشته و از حمایت‌های شهرداری برخوردار باشند را بررسی و آثاری را که با منویات و سیاست‌های فرهنگی و هنری شهرداری همسو و نزدیک است، انتخاب می‌کند.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دوره از شورای مشورتی تالار هنر سیدمحمدصادق سجادزاده معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، علی عطریان رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، علی دادفر مدیر تالار هنر شهرداری اصفهان، محمد ترابی بازیگر تئاتر و کارشناس سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان، سعید محسنی کارگردان و نویسنده تئاتر، لیلا پرویزی کارگردان و مدرس تئاتر در دانشگاه و جمشید خانیان نمایش‌نامه‌نویس تئاتر به عنوان اعضای حقیقی و حقوقی همکاری دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اتمام دوره فعالیت دوساله شورای مشورتی تالار هنر (دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان) و دغدغه‌ها و تعلقات شخصی اعضا، بر آن هستیم تا در ایام پیش رو با شورای مشورتی جدیدی، مسیر حرکت نمایش در این دفتر تخصصی را طی کنیم.

عطریان گفت: احتمال تغییر در اعضای حقیقی و حقوقی شورای مشورتی تالار هنر (دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان) وجود دارد که این تغییرات و نحوه انتخاب اعضای جدید همچون دوره‌های قبل بر اساس نظرسنجی و مشورت با فعالان و پیشکسوتان تئاتر شهر اصفهان صورت می‌گیرد و سعی کرده‌ایم در ترکیب‌بندی اعضای شورا نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتخاب اعضای جدید شورای مشورتی تالار هنر نهایی نشده است، اظهار کرد: تا اوایل آبان‌ماه اعضای جدید انتخاب و در این مرکز شروع به فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 612596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.