لیست احتمالی آرژانتین برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین چه کسانی را برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب خواهد کرد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از قهرمانی در کوپا آمریکا، آرژانتین با غلبه بر ایتالیا، فینالیسیما ۲۰۲۲ را به دست آورد و درحال‌حاضر یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ است.

«لیونل اسکالونی» تیم یکدستی در اختیار دارد و «لیونل مسی» در خط حمله در فرم خوبی قرار دارد. درجایی‌که احتمالاً آخرین جام جهانی مسی خواهد بود، هواداران آرژانتین امیدوارند که اسکالونی بتواند تیم قدرتمندی را برای رویداد جهانی که در ماه نوامبر آغاز می‌شود، جمع‌آوری کند. لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین چه کسانی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب خواهد کرد؟

دروازه‌بان‌ها

به نظر می‌رسد «امیلیانو مارتینز» دروازه‌بان استون ویلا، گلر اول انتخابی برای قرار گرفتن در چهارچوب آرژانتین باشد. فرانکو آرمانی که برای ریورپلاته بازی می‌کند، در بازی دوستانه آرژانتین مقابل استونی که با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید، به صورت فیکس بازی کرد و می‌تواند به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های اسکالونی، در قطر به میدان برود. خوان موسو و جرونیمو رولی نامزدهای مناسب دیگری هستند درحالی‌که آگوستین روسی و آگوستین مارچسین هم شانس لازم برای حضور در لیست آلبی سلسته را دارند.

لیست احتمالی آرژانتین برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

مدافعان

آرژانتین نگرانی‌های کمی در خصوص خط دفاعی دارد، نیکلاس اوتامندی و کریستین رومرو آماده هستند و در صورت لزوم در خط دفاعی با رقبا مبارزه می‌کنند. لیساندرو مارتینز با نمایش‌های خوب خود برای باشگاه جدیدش منچستریونایتد، آماده است تا برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد. نیکلاس تاگلیافیکو بازیکن دیگری که اخیراً یک انتقال انجام داده و ناامید است که نشان دهد چه کاری می‌تواند انجام دهد.

لیست احتمالی آرژانتین برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

هافبک‌ها

آرژانتین یکی از بهترین خطوط میانی را در اختیار دارد، زیرا ترکیب خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان خواهد داشت. افرادی مانند رودریگو دی پل و جیووانی لو سلسو در چند سال اخیر به مهره‌های اصلی آلبی سلسته تبدیل شده‌اند، درحالی‌که لئوناردو پاردس نیز در صورت صلاحدید اسکالونی، به ترکیب، هماهنگی و قدرت بیشتری اضافه می‌کند، سپس ستارگان آینده‌داری مانند انزو فرناندز، الکسیس مک آلیسر و تیاگو آلمادا وجود دارند که همگی آماده هستند تا در صورت فراخوانی به اردو، تأثیر گذار ظاهر شوند. با این حال، نگرانی‌هایی درمورد آمادگی آن خل دی ماریا وجود دارد، زیرا هافبک تهاجمی آرژانتین حال حاضر از مشکل همسترینگ رنج می‌برد.

لیست احتمالی آرژانتین برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

مهاجمان

زمانی که لیونل مسی در خط حمله قرار دارد، شکایت از خط حمله تیم سخت است. مسی اخیراً در فرم بسیار خوبی برای آرژانتین بوده است و مهاجم پی‌اس جی امیدوار است در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز نمایشی درخشان برای کشورش به نمایش بگذارد؛ به احتمال زیاد این آخرین جام جهانی او به عنوان بازیکن خواهد بود. افرادی مانند جولیان آلوارز و لاوتارو مارتینز حمایت بسیار خوبی از مسی می‌کنند و خط حمله یکی از مناطقی است که اسکالونی چندان نگران آن نخواهد بود. سرمربی آرژانتین فقط می‌خواهد بازیکنانش تا آغاز جام جهانی آماده باشند و این دقیقاً همان چیزی است که او درباره آن نگرانی‌هایی خواهد داشت، با علامت سوال اصلی (پائولو دیبالا) که در بازی رم برابر لچه در سری آ، مصدوم شده است.

بهترین ترکیب ۱۱ نفره آرژانتین

لیونل مسی آماده هدایت خط حمله آرژانتینی‌ها در جام جهانی است و تیم اسکالونی تهدیدی برای اکثر دفاع‌ها خواهد بود. در خط حمله، او می‌تواند روی لاوتارو مارتینز، آن خل دی ماریا و جیوانی لو سلسو حساب باز کند. لئوناردو پاردس می‌تواند جایگاه اصلی خط هافبک را به دست بیاورد، درحالی‌که رودریگو دی پل در بازی‌های اخیر نشان داده آماده است و می‌تواند کنار او فیکس بازی کند. تاگلیافیکو و مولینا بهترین گزینه برای حضور در سمت چپ و راست خط دفاعی هستند. به نظر می‌رسد امیلیانو مارتینز دروازه‌بان شماره یک تیم اسکالونی باشد.

لیست احتمالی آرژانتین برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ترکیب آرژانتین با سیستم ۱-۳-۲-۴ به شکل زیر است:

امی مارتینز، اوتامندی، رومرو، تاگلیافیکو، پاردس، دی پل، دی ماریا، مسی، لو سلسو و مارتینز

کد خبر 612595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.