ستاره منچستر پس از باخت به لیورپول مسئولان را مورد انتقاد قرار داد!

پس از شکست برابر لیورپول، هافبک منچسترسیتی از خجالت مسئولان لیگ برتر فوتبال انگلیس درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برناردو سیلوا پس از باخت منچسترسیتی مقابل لیورپول، با توجه به مردود شدن گل «فیل فودن» توسط VAR، به داوران مسابقه حمله کرد.

لیورپول شروع بدون شکست منچسترسیتی در فصل را با پیروزی یک بر صفر در آن فیلد به لطف گل نیمه دوم محمد صلاح به پایان رساند. فودن فکر می‌کرد که دروازه میهمان را در دقیقه ۵۳ باز کرده، اما VAR مداخله کرد تا قضاوت کند که ارلینگ هالند در درگیری با فابینیو روی او خطا کرده و دروازه قرمزها با خطا باز شده است.

سیتی از این تصمیم عصبانی بود، درست مانند مربی خود پپ گواردیولا و به نظر می‌رسد این احساسات تا پس از سوت پایان ادامه داشت. برناردو سیلوا در مصاحبه پس از بازی خود با اسکای اسپورت از مسئولان این دیدار انتقاد کرد. بازیکن پرتغالی گفت: آنچه ما از داوران انتظار داریم، ثبات در تصمیمات است. به نظر من، فقط به این دلیل که تصمیم سختی است، باید [آن را] بگیرید و تصمیمات خود را حفظ کنید.

اظهارات سیلوا منعکس کننده حال و هوای اردوگاه ناامید سیتی پس از شکست در آنفیلد بود. با این شکست، مدافع عنوان قهرمانی چهار امتیاز عقب‌تر از آرسنال صدرنشین که به لطف یک پیروزی کم‌گل خارج از خانه در لیدز، برتری خود را در صدر افزایش داد.

برد شب گذشته مقابل سیتی، شصت‌ونهمین پیروزی متوالی ویرجیل فن دایک با لیورپول در آن فیلد بود که یک رکورد ویژه در لیگ برتر است. سیتی بازی بعدی خود در لیگ برتر را مقابل برایتون در تاریخ بیست‌ودوم اکتبر انجام خواهد داد و به دنبال کاهش فاصله با توپچی‌ها در صدر خواهد بود.

کد خبر 612594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.