تولید و پخش ۷۲ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران در معابر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۲ هزارتن آسفالت توسط این سازمان تولید و در پروژه‌های طرف قرارداد سازمان عمران توزیع شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم بی‌وقفه اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر شهری اصفهان، اظهار کرد: این عملیات با هدف تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۲ هزار تن آسفالت توسط اکیپ‌های دستی و فینیشر سازمان، در سطح معابر و پروژه‌های سازمان که در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان قرار دارد، پخش شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، افزود: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده است و در طرح نهضت آسفالت، بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق پانزده‌گانه کلان‌شهر اصفهان بهسازی می‌شود.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: تحقق این موضوع در اولویت اقدامات سازمان عمران شهرداری اصفهان است.

رحمتی تاکید کرد: شهرداری در راستای انجام اقدامات جهادی، آسفالت معابر شهری را به منظور ارتقای کیفیت محیط شهری در دستور کار دارد.

کد خبر 612568

برچسب‌ها