نبرد قهرمانان لیگ و جام حذفی پیش از جام‌جهانی

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی یازدهم آبان‌ماه و پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، سوپرجام فوتبال ایران را برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به تغییر تقویم مسابقات فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر و موکول‌شدن رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران به بعد از تورنمنت جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران روز چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد؛ ورزشگاه محل برگزاری و ساعت مسابقه متعاقباً از طرف سازمان‌لیگ فوتبال ایران اعلام می‌شود.

تیم فوتبال استقلال تهران با قهرمانی مقتدرانه و تاریخ‌ساز در رقابت‌های فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتبال، یک‌پای دیدار سوپرجام فوتبال ایران است و در طرف مقابل نساجی مازندران نیز با کسب نخستین قهرمانی تاریخ باشگاه خود در جام‌حذفی فوتبال، دیگر تیمی است که در بازی سوپرجام حاضر خواهد بود.

دیدار سوپرجام باید پیش از شروع فصل جدید برگزار شود اما زمان آغاز فصل بیست‌ودوم مانع از برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای به انجام‌رسیدن این دیدار شد و در نهایت به‌دلیل نامنظم بودن لیگ‌برتر و تعطیلی زودهنگام، پیش از جام‌جهانی قطر برگزار می‌شود.

کد خبر 612564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.