خدمات رایگان مجموعه ورزشی قمربنی هاشم(ع) به جانبازان و معلولان

شورای شهر تهران همواره در تلاش است تا نقش خود را در ارتقای سطح کیفیت امکانات و خدمات ورزشی برای ورزشکاران جانباز و معلول ایفا کند و مجموعه ورزشی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) که یکی از مجموعه‌های منحصربه‌فرد کشور است در همین راستا راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و براساس یادداشتی از زهرا شمس احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ۲۴ مهرماه _روز ملی پارالمپیک_ فرصتی است برای سخن گفتن از ورزشکاران جانباز و معلول؛ انسان‌هایی که از هر فرصتی برای بالندگی و تعالی بهره می‌گیرند تا از طریق مبارزه با محدودیت‌های فیزیکی ثابت کنند خواستن توانستن است. ورزش برای جانبازان و معلولان جز ضروریات زندگی آنان و تأمین‌کننده سلامت روحی، افزایش اعتمادبه‌نفس و ارتقای کیفیت زندگی و کارایی‌شان است؛ مدیران شهری، خانواده‌های آنان و تمام دست‌اندرکاران ورزش باید به این امر توجه داشته باشند و زمینه انجام فعالیت بدنی آنان را فراهم کنند.

شورای شهر تهران همواره در تلاش است تا با پیگیری و حمایت از مدیریت شهری در ارتقای سطح کیفیت امکانات و خدمات ورزشی برای ورزشکاران جانباز و معلول، در دسترس‌بودن امکانات و ارائه خدمات ورزشی ارزان‌قیمت و رایگان، نقش و سهم خود را ایفا کند. اکنون در تمام مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران با ارائه تخفیف‌های مناسب به جانبازان و معلولان خدمات ارائه می‌شود.

مجموعه ورزشی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) یکی از مجموعه‌های منحصربه‌فرد کشور است که توسط شهرداری تهران و با هدف ارائه خدمات رایگان به جانبازان و معلولان در منطقه ۲۰ راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود که مدیریت شهری در سایر پهنه‌های شهر تهران، مجموعه‌های ورزشی خاص این شهروندان راه‌اندازی کند.

بدون شک مناسب‌سازی مجموعه‌های ورزشی و فضاهای عمومی شهر می‌تواند عبور و مرور این افراد را در سطح شهر تسهیل کند و ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهری تهران در مناسب‌سازی فضاها و امکانات ورزشی، انتظار دارم این موضوع با دقت و وسعت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و تمامی بخش‌های شهرداری تهران به وظایف قانونی خود در بهینه‌سازی و استانداردسازی فضاهای شهری عمل کنند.

همچنین از سایر نهادها و سازمان‌های خدمات‌رسان ورزشی و غیرورزشی شهر تهران انتظار می‌رود با تعامل و همکاری همه‌جانبه و به اشتراک گذاشتن امکانات و خدمات خود با مدیریت شهری تهران، زمینه ارتقای سطح فعالیت بدنی جانبازان و معلولان شهر تهران را فراهم آورند.

کد خبر 612539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.